24 november

så mycket blandade känslor denna helg så jag bara vill svämma över, lägga mig under täcket och vakna upp om nån månad. Så mycket har jag gått igenom denna helg. 
 
Två fina hästar mindre i denna värld, det tar så jäkla ont. Jag har varit på bal och haft roligt, varit med och stängt arken, vilket alltid slutar i kaos. och ndokewfcosnclekrple 
 
så känner jag just nu. fuck this weekend
idag kom första snön också, och till på det är det idag bara en månad kvar till julafton, vilket innebär att det är mindre än en månad till Thailand. Har nog aldrig kännts så skönt! 
 
Ska försöka muntra upp mig själv med solsidan, tvivlar på att det hjälper när det enda jag känner just nu är att världens är så jävla orättvis och att allt ålands-drama kan sprätta. 
 




 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow