26 november

skrev värsta depp-inlägget imorse. är sjuk och allmänt trött på livet. men nu tror jag att jag har tagit mig samman och lyckats vända allt till något positivt. som jag alltid brukar göra, tog lite längre tid den här gången bara :) 
 
-radera alla energikrävande människor i ditt liv, en gång för alla, BORT ska dom
-SKIT i vad alla runt omkring dig åstadkommer och pysslar med, bry dig BARA om dig.
-tröstät!! (en kokosbolls-sats senare) 
-boka in dejter med fina folk
-skriv av dig 
-ge dig själv en dag att bara skita i alla måsten
-städa din bostad och ta en dusch, du känner dig "ren" och det gör troligtvis din bostad också (sambon å om du har en sån) (:
-släpp saker som gör dig stressad/ledsen, tänk på alla bra saker du har, för alla har något!
 
Ikväll har finis elin varit här hela kvällen. imorgon kommer timjan hit vid 11, sen ska jag bara på ett möte i skolan för att sedan dejta Anna och på kvällen ska jag till baltic och kolla på Misses innebandymatch
 
två favoritbilder. stämmer så fruktansvärt bra
 
 


elin    •     •  

puss snutte










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow