15/4

har varit en dag där allt bara gått fel. Vaknade trött och sur. Kom till stallet och det blåste så fruuktansväärt mycket och hästen bockade sig bokstavligen genom hagen, fram och tillbaka. 

Longerade typ 10 min(....) på banan, den var lite för blöt och trasig för någon desto hårdare fart och jag hade inte humör för något mer komplicerat. Tog in honom i stallet och körde lite trickträning men som vanligt går det ena sekunden jätte bra och jag tror han fattar precis, och i nästa sekund verkar det som han inte förstår någonting.. Skitjobbigt. Livet med unghäst gissar jag!

Helt fel dag för att fara till stallet helt enkelt. På vägen hem från stallet fick jag punka på ena däcket och det visade sig vara en lång spik som gått rakt igenom. Dit for min eftermiddag till att byta däck osv... Kommer ju dock, som tur va, få ett nytt redan imorgonkväll :)


For efter all skit ut till jomla för att hänga med Brandtorna och dom får mig alltid på bra humör. Bästa tjejerna! For därifrån med städad bil och nya fina naglar :D 

















Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow