God jul & Gott nytt år

alla är med sin familj eller vänner på uppesittarkvällen ikväll. Själv ligger jag hemma och googlar möbler och taggar jobb kl 9-15 imorgon :) 
 
Jag och min älskade sambo har bestämt oss för att flytta isär, inte någon mer anledning är att vi vill ha våra egna lägenheter! Så idag skrev jag på kontrakt och får flytta in den 1.1 2015 på Ålandsvägen :)
 
Jag har faktiskt haft ett förbaskat bra år och tänker göra nästa minst lika bra!! 
 
de va karonka, studentkryssning, studenten, red in världens finaste häst, bröllop, ha jobbat/jobbar på två helt underbara jobb, lärt känna helt fruktansvärt mycket nya fina människor osv ett ihop plock av mitt 2014 !!! 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow