studentkryssning

klev av baltic queen för typ 16h sedan och har sovit sen dess hehe. Kryssningen var jätte bra och Tallinn var fint! Det var t.o.m fint väder :)

Jag delade hytt med Timjan och vi hängde i discot, sov nån timme, gick av båten, drog en hesse och en fika(fikade längre än vi turistade i tallinn haha), sen köpte vi sprit och gick till båten för att bada bastu och pool :) så mysigt!! Åt buffé på båten och sen var det party till kl 5, då vi klav av båten...

Tack alla för 28 trevliga timmar, megatack till de som ordnade resan :) 




















 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow