26/5

har nästan ledigt hela veckan, jobbar bara onsdag och det känns rätt så skönt! Efter 8 helger jobb ska det bli skönt att få vara ledig en :) 
 
Försöker spendera min lediga tid med vänner och Baffe, och jag lyckas rätt så bra. Kul att pyssla med ponnyn och jag är så glad att jag har mina vänner som jag alltid kan bara vara med. Inte känna någn press på att vara någon jag inte är. 
 
Jag försöker alltid mitt bästa, och det är klart att jag inte alltid lyckas. Men jag försöker. Ja försöker alltid mitt bästa. Och som det säkert är för alla människor, är det svårt att se sina egna misstag. Därför älskar jag öppna och ärliga människor, och försöker vara så öppen och ärlig som möjligt. Ibland är jag för ärlig och ibland är jag inte världens mest öppna person. Ibland orkar man helt enkelt inte. Det kan misstolkas och det blir fel när jag förväntar mig(omedvetet) att alla andra ska vara likadana mot mig som jag är mot dom. Vilket självfallet är omöjligt. Vissa personer är helt enkelt inte lika utåt som jag, och det är inget negativt i det!! Men JAG har svårt med såna människor för tyvärr, jag är ingen jävla tankeläsare.
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow