8/11

livet leker! är knappt hemma förutom när jag sover.. Spenderar mest tid på jobbet(både på arbetstid och fritiden hehe), på andra plats kommer stallet och annars är det, ja, sängen :) 
 
Är så himla nöjd över mitt "nya" jobb (ha jobbat där 3 månader nu). Träffar nya människor varje dag och visst finns det kunder som kanske inte alltid är så trevliga, men det överväger verkligen att få upp kontakten med gamla kompisar/ träffa nya. Vaarje dag. Så mysiiigt. 
 
Nu ska jag iväg med grabbarna grus. Ha en trevlig lördag alla fina. PUSS
 
psst. ingenting blir sämre av att vi drar till barce på torsdag !!!!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow