23/9

Jag sover mycket och ofta. och vääldigt djupt. Älskar att sova. Men denna helg har det inte blivit mycket sömn alls och det kom jag fram till när jag idag vaknade kl 13(!!!) med datorn i sängen. Började kolla serie kl 23 inatt och somnade tydligen mitt i ett avsnitt. Har sedan sovit i ett streck fram till kl 13. Är ju ett under att jag inte knuffat macbooken ur sängen eller rullat över den på dom 13 timmarna med tanke på hur jag sover... 
 
 
Hade iaf en mysig hemmakväll och idag har jag fixat en massa tavlor till min "wall of fame". Tänkte fara till hästn ikväll. Fan va de e trevligt att vara ledig!
 
fick en present från staterna av finaste Elin också!! 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow