2015- SOMETHING NEW, SOMETHING GOOD

Det känns som att precis allt detta år har varit nytt. Träffat så många nya människor, började skolan, blev sambo med världens finaste kille, bytte jobb osv
 
Hela året har varit det största kaos-året i mitt liv. Men det största bästa kaos-året. Finns massor jag hade velat göra annorlunda. Men som tur är har allt löst sig ganska bra ändå trots allt!
 
Känns som att jag ändrats massor under detta år också. Inte bara viktnedgången. Jag känner mig som en lite bättre person på något vis. Har definitivt tagit lärdom av allt som hänt och vuxit som person! 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow