FJÄRDE DECEMBER

Känner mig faktiskt helt matt, kanske är det usla vädret, att jag jobbat rätt mycket eller bara livet. Jag vet inte riktigt. 
 
Ikväll åker jag till Stockholm och blir en vecka. På ett sätt är det skönt att komma iväg och på ett annat känns det rätt drygt att åka nu när man bara vill vara hemma och mysa. Och jobba och tjäna pengar framför allt!
 
Hade jag vetat allt jag vet idag hade jag nog gått utbildning på heltid. Då hade utbildningen bara varit ett år istället för två. Tänk! Då hade jag varit klar nu..
Bor man i närheten av skolan, så att man lätt kan pendla dit en vecka/månad förstår jag att deltid är ett alternativ. Men jag mister lön, får inga bidrag, lägger ned extremt mycket tid, energi och pengar på att resa och näej. Jag hade nog gått heltid.
 
MEN efter denna vecka är alltså halva utbildningen klar. Helt galet vad snabbt tiden gått ändå, och vad mycket som hänt. Det positiva med deltid är iaf att jag får gå i världens bästa klass. 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow