INSPO

Är inne i någonslags inspirationsfas just nu känner jag. 
Hittade en, på något sätt, lite annorlunda fotoblogg som jag älskar. Sjukt fina och blandade bilder!
 
Följer så sjukt mycket inredningskonton på instagram just nu också. Och andra inspirerande konton med för den delen. Har en hel mapp i min dator med printscreens och sparade bilder från flera år tillbaka på hus, bröllopsklänningar, möbler, väggfärger/tapeter, golv osv. Vet exakt hur jag vill ha allt när det blir aktuellt någon gång i framtiden!
 
Om inte annat är det härligt att knalla runt i det julpyntade Stockholm efter skolan på dagarna, köpa lite julklappar, julpynt eller bara fönstershoppa. Fina fina Stockholm.
 
alltså saker sorterade efter färg är det bästa som finns.
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow