NITTONDE DECEMBER

Åh nu vill jag bara att helgen ska vara över. Jobbar 10-18 hela helgen så känns som vilka dagar som helst för mig. 
 
Denna vecka är jag ledig måndag och tisdag. På tisdag fyller Dan år så då ska ja fixa tårtkalas + att vi ska vara barnvakt till världens mysigaste Nova! På onsdag är det uppesittarkväll hos Pernilla m familj, på torsdag är det äntligen julafton och ja. Detta kommer bli den bästa julen på länge. 
 
Har mer julfeelis än någonsin. Har tagit in en gran(!!) för första gången på säkert 5 år, om inte mer! Riktigt fin blev den också.. 
 













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow