SISTA DECEMBER

Känns helt sjukt att 2015 faktiskt är slut.

Jag och hjärtat ska fira in det nya året hos Mickan och Stefan i Eckerö! Kommer bli supermysigt. 
Känns så himla skönt att denna vinter är så lugn. Har inte varit på krog sen min födelsedag och jag känner inget behov av det heller! Äter hellre en god middag med fina vänner, spelar spel, myser och kanske tar något glas vin. Är jag vuxen nu eller? 
Det känns som om det var igår vi firade nyår i Sund, åt vid ett barnbord, drack såndär läsk-champagne och hade problem att hålla sig vaken till tolvslaget...
 
Är fortfarande inne i en inredningsbubbla och har så mycket ideer & tankar att jag har svårt att somna på kvällarna haha.. 
 
















Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow