Hudvårdshögskolan Klass D

Hade förra lördagen min första skoldag på International Beauty School of Sweden. Kommer vara på själva skolan en vecka i månaden och de övriga tre fortsätter jag som tidigare, jobba på esso, och på fritiden kommer jag (försöka) lära mig jobbiga latinska ord och träna praktiskt på allt vi lärt oss föregående vecka i skolan. 
 
Första veckan bestod av fotvård(& fotmassage), frans & brynfärgning + plockning av bryn och manikyr. Så nu kan jag göra dessa behanlingar här hemma :)
 
Ska försöka bli lite mer aktiv här, troligtvis kommer mitt liv vara lite intressantare, för någon annan att läsa, från och med nu!
 
Vill bara säga att jag har världens bästa skola, världens bästa klass och världens bästa vänner&familj. 
Det här kommer bli grymt.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow