7.6

Är det värt att ha en blogg när man skriver ett inlägg per kvartal typ? det är frågan. Inte lätt att hinna med allt och alla hela tiden.. Maj har varit den stressigaste månaden på länge och tyärr kommer det nog fortsätta så under hela min utbildningstid..
 
Men har hunnit bli sambo och hann t.o.m klämma in en riktigt rolig resa till Santa pod i England och kolla på dragracing. Jag är lika förvånade som ni är :) 
 
Jag kom just fram till Stockholm och ser fram emot ännu en skolvecka! Har riktigt roliga ämnen (fotvård, manikyr, vaxning och anatomi + ett studiebesök till LCN) denna vecka och jag älskar ju verkligen Stockholm på sommaren. Ska bo halva veckan hos lillasyster och resten av veckan i flempis. Omringad av så snälla människor :) Guldvärt!
 
Jag går alltså i skola sju dagar i rad per månad, alla månader på året. Även sommaren! Tungt men det ska nog gå bra :) 
 
Jag har en månad kvar till mitt livs första semester och det känns helt grymt. Samtidigt håller jag på med ett nytt spännande projekt. Härliga tider :) 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow