senaste

Min senaste skärmdump i telefonen:
 


Mitt senaste klädköp:
 Va så länge sedan att jag inte minns...
 
 
Min senaste postade bild på Instagram:


 
Mitt senaste inkommande messengermeddelande:
 Linnéa som skrev att hon skulle kolla datum på hästfesten 
 
Min senaste taggade bild på Facebook:
 


Min senaste pinnade inredningsbild:
 


 
Mitt senaste skickade mail:
 Skickade bild på en räkning till mamma haha
 
Min senaste tv-serieobsession:
 Dan sa att jag måste kolla på Californication. Och nu är jag fast. Och det finns bara ETT avsnitt kvar på hela serien nu..... 
 
Min senaste använda emoji:
 den som visar alla tänder och ler med ögonen och är superglad -troligtvis MEST använda också
 
Min senaste taggade bild på Instagram:
Haha mickan där med... 😍
 


Min senaste anteckning i telefonen:
 Den handlar om julklappar så den är hemlig.
 
Mitt senaste dyra köp:
 Datorn är väl det 


 
Min senaste sedda film på bio:
 Haha oj. Det var längesen. Fifthy shades of grey tror ja? 
 
Min senaste lyssnade låt på spotify:
Är besatt av denna
 













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow