första september

Är nu inne på min nionde skolvecka och vi ska börja vara i skolans salong. SÅ kul. Samtidigt jättenervöst. Har i vanlig ordning hemlängtan på samma gång som jag tycker det är såå kul att vara i skolan.. Dilemma varje gång.
 
Hela min sommar har varit en riktig berg&dalbana och jag hoppas nu på att få lite ordning i vardagen. Som vanligt svänger allt 360grader på typ en timme. Men jag slutat jobba på Esso, så sorgligt och kommer sakna allt & alla där, men jag kände att det var dags att få lite struktur i livet. Fungerar ju tyvärr inte med skiftesarbete. Det fungerade 1 år men så mycket längre hade jag nog inte orkat. 
 
Jag har börjat jobba i skobutik. Tycker det är jätteroligt, skönt att bara jobba dagar och inte kvällar/nätter och samtidigt får jag ta fram min kreativa sida(har jag en sådan? hehe) och hjälpa kunder. Jäkligt kul!
 
Jag har pausat företaget. Kommer att hålla på september ut i behandlingsrummet men jag känner att det blir alldeles för mycket just nu. Har väl nog varit det sen jag började också. Men är man envis så är man. Det har varit jätteroligt och jag kommer absolut ta upp det igen! Men nu får det bli träning i skolans salong och behandlingar på mina fina vänner(och den som nu vill komma) hemma i mitt vardagsrum/kök. 
 
Det känns HEMSKT att typ alla(!?) åker iväg nu. Får ont i hjärtat bara av tanken. Sambon flyttar tillbaka till Sverige nästa vecka, Elin flyttar till LONDON ett år, Hanna har åkt tillbaka till Sverige, Timjan har flyttat till uppsala och förverkligar sin dröm att bli veterinär och om två månader åker Bia iväg på en jorden-runt-resa i flera månader. Kommer sakna ihjäl mig efter alla!!!
 
Tack alla för en grym sommar ändå. Ni vet att ni betyder mest i världen. love u
 



























Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow