130816

Mina sju skollediga veckor gick så himla fort. Jag sitter på ett blåsigt & regnigt Ålands Hav. Hösten kommer, liksom ångesten som kommer med den. Klart det är supermysigt med höst, levande ljus, te-mys under en filt i soffan osv. Men hösten innebär även massa skolveckor, slutprov, projektarbeten och det värsta av allt, att jag kanske inte jobbar kvar på mitt älskade HH efter augusti då mitt vikariat går ut.
 
Några mål har jag för hösten, ska försöka bocka av dem.
 
Oavsett hur min jobbsituation ser ut i september så ska jag vara ledig minst en vecka. DET förtjänar jag. 
Boka in/åka på en resa. Weekend, charter, whatever bara jag får komma iväg.
Projektarbetena ska vara klara före 15 oktober. 
Släpkort så jag och B kan åka vart vi vill ❤️
 
Hur tungt det än är, hur drygt det än känns att åka iväg varje månad så ska jag den 9december stå med mitt diplom i handen där det står Mia Gustafsson ... Hud-och Spaterapeut.
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow