17 februari

Var ledig fre-mån. Har varit såå skönt. Älskar känslan av att vara ledig bara, och inte behöva känna "imorgon ska jag på jobb". Så det var guldvärt!
 
Alla hjärtans dag känns typ överskattat. Ändå kan jag inte låta bli att göra/köpa presenter haha.. Bara för att jag får en anledning då jag älskar present och att skämma bort Dan är ju nog det bästa som finns.
Egentligen är ju verkligen huvudsaken att få spendera dagen med de man älskar.
Dan fick lite gulliga kuvert med olika innehåll och en T-shirt. Jag hade åtminstone en mysig dag. Fick t.ex. ost & kex i sängen hehe
 
 
Igår kväll hade vi middag för Bia som äntligen kommit hem. Stod och skakade, grät och höll om varandra i flera minuter före vi ens fick fram något. Känns verkligen som att jag är hel igen nu. Hon är ju verkligen en så stor del av mig och den absolut finaste människan som finns. Vi har ett speciellt band, det bara är så! 
 
 
Nova ritade en massa fint och visade hur lätt det är att skriva MIA 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow