18 februari

Dags för en skolvecka igen! Åker till sverige imorgon efter jobbet. Känner att det går sådär med min "fixa före jag åker"-lista.

Projektarbeten? CHECK
Städat hemma? Nästan...
Packat? NEJ
Pluggat? NEJ
Tankat bilen? NEJ
 
Skolveckan ska bli jätteintressant. Vi börjar nämligen med en ny grej IGEN! 
Lördag: Epilering
Söndag: Salong
Måndag: Salong
Tisdag: SPAteori
Onsdag: Phytomer SPA
Torsdag: Phytomer SPA
Fredag: Phytomer SPA
 
Ja alla vet väl ungefär hur det fungerar på ett spa :) Jag vet ju inte riktigt själv ännu vad det innebär. Men kroppsbehandlingar inom Phytomer antar jag att det betyder för oss åtminstone! Spännande!!
 drömmen........
 


Emma -Merakibeauty.se    •     •   http://merakibeauty.se

så kul :) jag ska studera till hud och spaterapeut till hösten :)










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow