30 januari

Hemma från Sverige. Jobb-helg. Inget går riktig som jag tänkt och är i någon extremt känslig period just nu. Får i nerverna på mig själv t.o.m.. 
 
I övrigt börjar det bli fint i lägenheten nu. Känns mer som hemma. Igår fick vi massor fixat (läs: Dan fixade allt) och jag tvättade tills tvättkorgarna var helt tomma. Ikväll ska jag städa, dricka vin och försöka krya på mig från förkylningen jag dragit på mig och absolut inte har tid med!
 
det jag snöat in mig mest på just nu är coffetable-books. Frågade mamma om hon inte kunde beställa några böcker till mig, fick till svar "ladda ner e-bok"..... ah nä haha
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow