femtonde januari

Allt börjar äntliiigen falla på plats i nya lägenheten! Dans lägenhet tömde vi och städade ur på en dag, men där körde vi ju verkligen bara på i full rulle för att hinna. Med min har det gått lite trögare men från att inte ha packat en grej till att vara helt tömd på 3 dygn är inte fy skam det heller. Hämtade det allra sista IDAG. 
 
När jag kom hem från jobb igår hade gulle monterat nya soffan och sitt ljudsystem. Jag är tillsammans med en ljud-fantast alltså. Och jag klagar verkligen inte, för shit vad bra det låter! T.o.m jag hör skillnad ;) 
 
Här är en liten kik på en del av vårt vardagsrum. Massor som inte hittat sin plats ännu, speciellt alla småsaker och inredningsdetaljer.. Men snart så!!


 


Joanna- Journalist och föreläsare med Autism    •     •   http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

så fint du har de

Matilda Berlin    •     •   http://matildaberlin.blogg.se/

Men åhh vad fint!










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow