Hello 2016!

Redan här, trettonde januari, bryter jag mitt nyårslöfte med att "spara mer pengar 2016", har helt gaalet mycket fint i inredningsväg på min inköpslista till VÅR NYA LÄGENHET. Hinner spara sen hehe 
2015 kommer jag alltid minnas som året jag blev så förbaskat jäkla kär och att inleda 2016 med att bli sambos på riktigt i vår alldeles egna lägenhet, ja det blir inte bättre alltså.
 
Nu är vi mitt uppe i flytten, alla Dans grejer har vi någorlunda på plats men det är mina som finns i bilen och i två lägenheter och allt är ett enda kaos.. Men det blir bra sen sist och slutligen! :) 
 
I helgen var det också hästfest, nykter och gick hem kl 23 men det var kul ändå! Blir alltid så rörd av alla vinnarfilmer och pristagare. När jag vet hur mycket alla som sitter där kämpat och slitit för att nå dit dom är och sen vinner ett pris för det. Så härligt att se! Hämtade hem älsklingen, som också skippade krog, vid 00:30 så bara myste vi hemma istället. Älskar honom så det tar ont i hjärtat!
 










 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow