nittonde januari

Helgen gick så himla fort. Jag jobbade, annars vi var mest hemma, pysslade i lägenheten och drack vin. Allting just nu handlar om lägenheten.. Börjar bli trött på att "hämta en skruv från den butiken", "tejp från dendär" och "nej shit vi borde äta något idag också".
Är så inne i allt fixande att maten blir helt bortglömd MEN igår hade vi vår första middagsgäst, även första middagen vid nya matbordet, min lillebror hänger hos och hjälper oss rätt mycket med allt. Han bor i trappuppgången bredvid oss och mamma & Uffe bor bara 1km bort. Skönt att ha familjen nära!
 
På fredag åker jag till skolan och har även en låång lista på allt i inredningsvägen som ska handlas hem. SEN borde absolut det mesta vara klart :)














Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow