13/6

På fredag åker jag till skolan och förtillfället är jag bara sjukt opepp. Dels för att jag tycker om mitt jobb så mycket, och det är såå skönt med rutiner. Allt faller bort lite när jag åker iväg till Stockholm en vecka. Dessutom börjar våra delprov. Är egentligen inte så nervös, men det är nära slutet nu alltså! Vilket gör mig både lycklig och ledsen.. Måste prestera till det yttersta, tänka efter och inte bara göra på känsla som jag brukar.
 
Det är helt galet att det är midsommar när jag kommer hem!? Vi ska fira med Fanny & Tim och jag tror det kommer bli supermysigt. Fanny är så duktig på att ordna såntdär!
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow