6/6

Försöker stanna upp och njuta av livet nu när tiden rusar iväg alledeles för fort.
 
Hästen har flyttat till Sund och går på bete, tjockar säkert till sig riktigt ordentligt haha. Men han förtjänar vila han med! 
Större delen av alla jag känner har semester i sommar. Klart det känns drygt att jag själv ska jobba exakt hela sommaren, men samtidigt har jag ju gjort det alla andra år och ändå haft kul, så äh :) 
 
Har äntligen(för typ en månad sen) fått min telefon lagad, så nu är det lite bättre kvalle på mina fina mobilbilder hehe. Sen senast har vi haft familjedag, jag har varit make up-assistent för en filmpremiär, hälsat på fölbebis, om möjligt har jag blivit ännu mer kär i min fina sambo, ha köpt nytt soffbord, elin har flyttat hem igen, jag har fixat till vår balkong och sen avslutar jag med en bild från helgen när vi firade Mickans examen och jag kände mig snyggare än någonsin. Näst efter att vara kär är det nog världens bästa känsla. Att få känna sig fin.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow