jag saknar min bästis

Vi bodde 500m ifrån varandra i drygt 10år. Jag vet att alla växer upp. Kanske växer isär och alla skaffar även nya "vuxen-vänner". Men allvarligt. Timjan är som min största första kärlek i vänskapsrelationer. Hon kommer alltid vara nr 1. Ingenting och ingen kan skilja oss åt. Hjärtevänner. 
Hon är den som kommer vara min närmsta brudtärna när/om jag gifter mig. 
Hon kommer vara gudmor till mitt/mina barn när/om jag får barn.
Säg att jag skulle mörda någon och behöver hjälp mitt i natten, ute i skogen, då är det henne jag ringer. Alla har väl en sån vän, right?
Hon kommer alltid vara "den" helt enkelt. The one. Förstår ni hur jag menar? 
 
Det må ha varit i lågstadiet, högstadiet och gymnasiet vi hängde konstant och typ gled isär sedan. Är så svårt att hålla kontakten när det alltid finns så mycket emellan. Jag vet inte. Får det inte att gå ihop bara. Spelar ingen roll om vi ses två gånger i året bara, när vi väl ses är det som att inget har ändrats.
 
Alltid vi. Allra käraste syster. Älskar dig ❤️







 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow