Kär



Ibland är jag bara världens töntigaste. Men tänk att jag får lägga mig här, bredvid mannen jag älskar med hela mitt hjärta, varje kväll. I VÅR fina lägenhet. För honom skulle jag verkligen göra vad som helst. 
Vet inte hur många "gulliga lappar" han fått under den tiden vi varit tillsammans. Det är säkert miljontals. Älskar att berätta för honom att han fångat mitt hjärta och är det bästa som hänt mig. 

Trodde aldrig någonsin jag skulle ha det så här bra. Hans två systrar är två av mina närmsta vänner, hans systerdotter har även hon fångat mitt hjärta och nu längtar jag ihjäl mig efter hans andra systerdotter som är beräknad vilken dag som helst! 
Min svärmor är en dröm-svärmor. Världens snällaste människa. 

Världens finaste familjen Eriksson, och jag är så glad att jag får vara en del av den ❤️


JJoanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom    •     •   http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

underbart

Anonym    •     •  

Du e fin du Mia 😍/ svärmor










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow