7.3

Helgen gick alldeles för fort! Hade ledig söndag så bestämde mig för att fira Bias födelsedag i efterskott och gå ut med henne och hennes kompisar. Tappade som vanligt bort hela gänget men jag, Bia och Emilia lyckades hålla ihop tills jag åkte hem 02.30. Det var första utgången på två månader för min del och jag hade verkligen superkul! Nu klarar jag mig två månader till utan krog haha.
 
Igår blev det bakishäng alá Örtis. Bia, Emma och Jimmy kom över på soffhäng och senare kom mamma och Uffe på besök.
 
 
Körde "hudvårds-söndag" och somnade sedan som en stock.
Det är hemskt att jag utbildar mig inom hudvård men är så sjukt dålig på att ta hand om min egen hud.. Som vi diskuterade i klassen senast glöms ju lätt kroppen bort. Peeling 1-2 ggr/vecka är sällsynt i min värld! Men igår körde jag på stort och peelade både kropp och ansikte, + att jag lade en ansiktsmask medan jag hade hårinpackning. Känner mig som ny idag :) 
 
Måste verkligen rekommendera en produkt som är min nya absoluta favorit. Jag har på senaste haft mycket (galet mycket) utslag i ansiktet. Alltså finnar, pormaskar och hela köret. Köpte Exuviance Clarifying Solution sist jag var i Stockholm och på 1,5 vecka har jag fått en ny hud!!!
Det är ett antibakteriellt ansiktsvatten som löser upp tilltäppta porer bl.a. 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow