BEDROOM

Jobbade på Dimoda i fredags och hittade så sjukt mycket fint. Handlade  med mig en del hem.. + att jag köpte rosor. Måste bli bättre på det för det livar ju verkligen upp hela lägenheten! Men finns mycket kvar på önskelistan därifrån ännu. 
Känns som att allt förutom köksfönstret och sovrummet är "färdigt" nu. Har beställt en drömfångare och har en liten inköpslista klar på vad som ska inhandlas i sverige till just sovrummet. Vill bara få det så där superduper mysigt, att det nästan känns trångt för att rummet svämmar över av alla kuddar typ. Snart så.
 
och ja. jag drömmer fortfarande om min sjögräskorg..
 


Veronica Wallgren    •     •   http://wallgrenveronica.blogg.se/

Dimoda har verkligen så himla mycket fint!

Stina    •     •   http://wordpuzzle.blogg.se

Den vita blomkrukan är såå fin! Jag har tittat på den själv och skulle vilja ha :)










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow