elva frågor

Hittade denna länk, och tänkte "besvarar jag dom nu kanske jag får sova inatt" haha!


1. Hur gammal skulle du tippa på att du var om du inte visste din egen ålder? 
Känner mig åtminstone lite äldre än 20. Kanske 22. Det är det dom flesta brukar gissa
 
2.Varför trycker du på hissknappen två gånger? 
Asså, måste kolla nästa gång jag åker hiss om jag faktiskt gör det. Men isf är det säkert för att jag hatar att vänta och vi vet ju alla att det går snabbare om man trycker fler gånger. hehe
 
3.Hur kommer det sig att du är du? 
Det är ju faktiskt en sjukt bra fråga. Men det är nog bara alla händelser under livets gång, samt alla personer runt om, som gjort mig till mig.
 
4. Om du kunde bli vän med dig själv - skulle du bli det? 
Vilken tankeställare! Det hoppas jag ju att jag skulle bli. Måste säga att jag tror nog det, med chansen att låta ego.
 
5. Vad skulle du välja- att bli av med dina minnen eller aldrig kunna få nya? 
Jag tror att "The best is yet to come", så skulle nog säga tack och hej till allt gammalt och satsa på att göra nya!
 
6.Vad skulle du göra annorlunda om du visste att ingen skulle få veta vad du gjort? 
Alltså jag är ändå rätt nöjd med allt. Har inte låtit bli att göra så jättemycket saker för att jag är rädd att nån ska få reda på det, utan gjort allt ändå. Hade väl möjligtvis fuskat på fler prov då kanske hah
 
7. Om du fick ge ett råd till ett barn- vad skulle det då vara? 
typ "jag är ledsen, men mamsen har rätt 99% av gångerna, lyssna på henne" 
 
8. Om du bara fick säga en enda mening till i ditt liv- vad skulle du säga?
"Jag älskar dig och dig och dig och dig och dig, så det tar ont i hjärtat och kommer alltid göra, ni är det finaste som finns och jag är så glad att jag träffat er"
 
9. Borde du koncentrera dig på idag eller på morgondagen?
För mig är ju det typ samma sak haha, men idag då. Vem vet om man är kvar imorgon (jag blev just en yoloare)
 
10. Om idag var din sista dag vid liv - skulle du ändå göra det du planerat idag? 
Aldrig i livet. Har haft en 12h arbetsdag, och jobbar, det gör jag för att överleva och kunna köpa godis.
 
11. Varför låtsas du förstå saker som du egentligen inte förstår? 
Haha nu måste jag ju relatera till då Dan förklarar något för mig t.ex. saker angående vårt ljudsystem eller fysik-grejer. Jag sitter och nickar och säger "ah jag fattar" fast jag egentligen är helt lost. Oftast är det nog för att jag VILL kunna förstå. Och så vill man ju inte framstå som korkad..!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow