081116

Det är faktiskt helt sjukt att kalendern i telefonen ständigt är fullproppad. 

Sen sist har jag;
Faktiskt varit ut på krog med syrran, första gången sen i somras(hejhej tanten)
Färgat håret rött (lite för rött hehe)
Haft myshelg i Stockholm med världens finaste karl
Fyllt år
Världens bästa tjej har flyttat in next door(!), Jessicaaaaa
 
Jag kan verkligen inte fatta att jag på söndag börjar min nästsista skolvecka. Att det är 31 dagar till examen känns ju helt gaaleet. Men ack så skönt! Obeskrivligt faktiskt
 
Min helg i Stockholm med Dan var så mys. Kikade Morran och Tobias filmen (heheh) och handlade massa julgrejer! 

Denna höst har varit extremt kort, imorse när jag tittade ut befann det sig typ 15cm snö på marken och med tanke på hur kallt det är skulle jag gissa att den är här för att stanna. Men det gör mig inget, jag ser så sjukt mycket fram emot julen detta år. Att få pynta vår fina lägenhet som ett disneyslott, ha världens största gran och baka massa julgottis i min nya köksmaskin. 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow