020817

Jag insåg att semestern var över när jag satt på kafferast i måndags och öppnade pinterest;
Herregud! Jag har inte kollat pinterest på en hel vecka.
 
Jag har alltså haft semester i en vecka, och pinterest är verkligen en del av min dagliga rutin vanligtvis. Speciellt på kafferaster. Tydligen.
 
Jag hade världens bästa semester trots att den var världens kortaste. Jag var på Rockoff några kvällar, sov till minst kl 11 varje dag, solade och simmade med vänner och familj, drog till indigo med världens bästa sambo i lördags och som avslut på det hela åt jag chips&dipp samt drack 1,5L colazero i söndags.
 
 
Måste även berätta om en av de största sakerna som hänt mig. 19 juli 2017 är dagen då jag fick mitt första gudbarn. Inte till pappers då, dopet är nu i augusti, men jag fick frågan om jag ville bli gudmor till världens finaste, bästa och sötaste lilla Ture. Jag tvekade såklart inte ens en halv sekund. HJÄRTAT ÄR FULLT AV KäRLEK
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow