080817

Jag och baby satt idag på en brygga, åt rökta räkor med aioli och pratade om avslut. Han hatar när saker tar slut, jag tycker snarare att det är jobbigare att börja nya saker. 

En sak vi var överrens om är iallafall att vi längtar efter hösten. Ligga under en filt, dricka te med levande ljus på, glo en serie eller film och höra regnet smattra mot rutan. Man får helt enkelt mysa med gott samvete. Jag orkar inte bry mig om att sommaren är slut snart. Det säger "tjoff" så är den här igen ändå så. 

Tänk att få mysa i stora tjocka sticktröjor, plocka svamp och promenera genom en röd-gul allé. ååh, hur kan man inte längta












Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow