120817

Min sista dag på jobbet i fredags. Sjuk känsla ändå. Tur att Åland inte är så stort så jag kommer träffa alla jag jobbat med trots att jag slutat.


Är förövrigt så himla nöjd med mitt beslut att inte flytta till Sverige trots att jag kom in där också. Känns bra att plugga här hemma och många säger att utbildningen här är mycket bättre än den svenska. Vi får väl la se! 

Nu är jag ledig en vecka igen. 9 dagar mini-semester så att säga. Mina planer är försöka hinna träffa alla som flyttar/ åker tillbaka och pluggar. Och så ska jag och hjärtat åka till Grönan. Sen är jag laddad för skola👏🏻

Världens bästa kollega samt världens finaste gudbarn, båda är så glada att det värmer i hjärtat❤️













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow