180817

Min andra lediga vecka denna sommar lider mot sitt slut. Sommaren är dock inte över! Flera kräftskivor osv står i kalendern ännu.
 
Den här veckan har jag passat på att umgås med alla som står mig nära. I måndags var både jag, Jessica, Alicia och Nadja lediga. Första gången på hela sommaren vi alla var lediga samtidigt tror jag. Då passade vi på att åka ut till min stuga för att sola, bada bubbel, simma i havet och äta muffins. Världens mysigaste dag! 
 
 
Igår drog jag med Emma ut till Frida för bebismys & bullhäng, efter det for jag och Nadja efter kaffe och placerade oss i ett hopptorn.Idag tänkte jag åka ut till Mickan på kaffe.
 
Jag tycker egentligen inte om att plugga. Inte för att jag har problem att läsa & skriva massor, inte heller endast för ekonomin, utan mest för att jag hatar känslan av att aldrig vara ledig. När du jobbar kommer du hem från jobb och du har ingenting du MÅSTE göra före du ska på jobb nästa gång. När man går i skolan är du aldrig helt ledig. Det är alltid någon uppgift som ska göras eller något prov du ska plugga på. Men det blir nog bra!
 
 
Nu är det förövrigt mindre än 100 dagar kvar tills vi bilar runt i Florida, hur gött??
 


NORRSKEN EMMA    •     •   http://nouw.com/lillemmish

ha en fin helg =)

kram










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow