ANDRA ADVENT

Det är nu över en vecka sedan vi kom hem från egypten. Längtar faktiskt tillbaka då det var en otroligt bra resa! Före vi åkte gjorde jag klart årets adventsljusstake och julpyntade. Denna vecka ska granen få komma in. 
 
Imorgon påbörjar jag sista veckan på anatomi-kursen. Har förhoppningar om att "ha ett liv" igen efter det. Har iaf kommit fram till att hårt arbete lönar sig för har fått jättebra poäng hittills! Ser fram emot nästan två veckors jullov, ska jobba en del men ska försöka vara ledig också. 
 
I fredags hade vi klassfest hos Sandra, och vi hade så sjukt roligt! Har verkligen världens bästa klass. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow