230217

 I måndags gjorde jag något spännande. Jag testade nämligen Goldwells Keratinbehandling. En behandling jag velat testa länge. Den ska minska frizz och "reparera" håret. Dock drog behandling även ur en maaassa av färg. Jag har funderat ett tag på att bli ljusare så mig gjorde det inget.
På bilden är håret endast fönat och inte plattat, häftigt! Skulle undvika att duscha håret några dagar efter behandling så har inte tvättat det ännu, ska bli så kul att se hur det ser ut efter första hårtvätten! Fick helt plötsligt ganska långt hår.
 
Har varit och hälsat lilla Ture välkommen till världen också. Absolut det sötaste jag någonsin sett. Skulle kunna stirra mig blind på dessa små fingrar.
Måste även lägga upp en bild på mitt först långkok i nya gjutjärnsgrytan också. En sats kalops som blev MMH!
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow