161117

Jag känner mig så fruktansvärt trött. Vill mest sova, ändå är det de jag gör minst av. Har självstudier i princip hela veckan, så har passat på att jobba lite. Saknar verkligen att jobba.. 
 
Om en vecka åker vi på semester, den är välbehövlig! Dock ska jag ju plugga hela den veckan och skriva hemtenta på flyget på väg hem haha.. 
 
Idag fick jag resultatet på senaste tentan, högsta betyg(VG), nu fick jag ny energi till att orka fortsätta. Jag fick dessutom mejl om att jag kommer få validera en del av grundvårdspraktiken i vår. Kanske det blir en semester de veckorna, annars är jag väl så där rolig som vanligt och tar på mig jobb haha. 
 
Natten till lördag ska jag åka över till Åbo med Micko. Först var jag inte pepp alls men nu tycker jag det ska bli ganska kul! Färjor är ju inte min melodi hehe 
 
Vill också tipsa om min jättefina kompis (fd klasskompis från Hudis, men nu en av mina bästa vänner) Teresas blogg. Hon är galen, rolig, duktig och har just tagit upp bloggandet igen!
 
Hemma har jag hängt upp nya gardiner och pysslat på lite. Visst fick ju "kökslampan" sig ett lyft med lite snöre? 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow