191117

Jag är faktiskt oerhört stolt över vad jag åstadkommit denna vecka. Jag har jobbat, varit i skolan och pluggat. Dessutom har jag hunnit vara till Finland T/R och idag storstädat lägenheten! Hejjahejja! 
 
Att jag redan gjort kommande veckas instuderingsbegrepp är mest för att jag vill ligga före då vi åker på resa och jag inte kommer vilja/orka plugga så mycket när vi är där. Räknar med att tentan jag skriver på vägen heminte kommer bli den bästa, men som vanligt sätter jag aldrig ribban högre än 'godkänt', utan jag är nöjd med det. Allt över är bara plus! 
 
Nu ska jag dra ner på stan och kika in julgatsöppningen :) Ikväll ska jag försöka göra veckans uppgift och kaaanske möjligtvis julpynta!! MYS 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow