111117

Förra veckan fick vi äntligen flytta hem. Det fick vi veta på måndagen och det var den bästa födelsedagspresent jag kunde få! Jag fick förövrigt så sjukt fina födispresenter och massa fina grattis. Nu är jag alltså 22 år.
 
Det har varit sjukt mycket i skolan. Jag har pluggat in cirkulationssystemet, respirationssystemet, nervsystemet och en massa annat på bara två veckor(därav oaktiv) och igår blev äntligen tentan på det skriven.
 
Vi har haft Marwin lite över en vecka och han åker hem imorgon. Har varit helt perfekt att ha en anledning till pluggpaus/promenadpaus när jag suttit med näsan i boken.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow