Medik8

När jag gick i skola för att bli hudterapeut arbetade vi med två huvudmärken på skolan; Exuviance och Phytomer. Tycker om båda jättemycket! Men för ett tag sedan tyckte jag att min hud blivit sämre, så jag testade byta rengöring till en från Babor. Men det var ingeting för min hud. 
 
Nu har jag tröttnat på riktigt, en vecka före mens får jag MASSOR med svullna gigantiska finnar runt hakan och munnen (typiskt hormonellt område). Då jag inte har så bra koll på andra märken än de jag arbetat med eller testat tidigare är det ju svårt att välja ett av flera tusen som det finns att välja mellan. Därför gjorde jag hudtestet på Skincity, där blev jag rekomenderad Medik8. 
 
Medik8 är ett märke jag läst mycket om, jag ser det ofta i mitt facebookflöde och jag vet att det vunnit många priser för både det ena och det andra. Igår fick jag hem rengöring och nattcreme från Medik8, ser så mycket fram emot att testa!! 
 
Jag har alltså en fruktansvärt yttorr hud, speciellt denna årstid!! Samtidigt som den är fet och jag får finnar. Svåraste kombon att få bra. Håller tummar och tår nu.
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow