061017

Det känns som lördag idag, trots att det bara är fredag. Det beror på att jag har långhelg! Gjorde klart arbetet som vi skulle göra idag, igår istället, så då får man långhelg. Älskar detta med att själv få bestämma när man vill göra vad. Har mycket bättre självdiciplin än jag trodde haha! 
 
Jag hade praktik tre dagar förra veckan, vi studerande fick bara gå med och titta, men om möjligt är jag ännu mer sugen på utbildningen! Jag är fortfarande supernöjd med min klass 
 
I helgen ska vi vara vovve-vakt till Marwin. Jag är så sjukt sugen på egen hund, det är faktiskt helt galet. Har lite planer, men vi får se hur det blir med det ♕ Vi ska även fira min lillebror med familjemiddag imorgon, 20 år fyller han. Känner mig som en tant haha!
 
 
 
Hoppas alla får en trevlig helg, för det ska jag ha :)
 
 
lite lånade bilder. Har varit min dröm så sjukt länge alltså.
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow