081017

Korvis(Marwin) har varit här hela helgen. Så sjukt mysigt! I fredags hängde vi med Johanna och kidsen efter vår långpromenad. Barnen turades om att hålla honom men höll varandra i handen när de gick med honom. Så himla gulliiiigt!!
 
Igår var det typ världens skönaste dag. Vi gjorde ingenting på hela dagen för att sedan fixa upp oss för att åka och äta med min familj. Jag har inte besökt krogen sen i maj, jag har knappt druckit alls sen i maj! Förutom en kväll på Indigo i juli och en kräftskiva i augusti och något enstaka glas vin nu och då. Och det är fruktansvärt skönt! Saknar inte krog-livet det minsta, och speciellt inte dagarna som kommer efter ett krogbesök haha.
 
Idag tog jag och Sandra en prommis med vovvarna och Moa i spöregnet. Älskar att vara ute när det regnar 
 
Nu ska jag snart skjutsa hem Marws, imorgon är det skola 8-16 som gäller! 
 
 


Miss Baby Peaches    •     •   http://babypeaches.blogg.se/

Gud vilken sötnos!










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow