151017

Fick typ det drygaste beskedet i veckan. Att renoveringen skjuts upp ytterligare. Ja ork int, som jag skulle sagt(och sa) på riktig Åländska. Men det gäller väl att försöka se det positiva i allt detta.. Jag har EN uppgift kvar att lämna in i min första kurs på HÅ, och den tänker jag göra klart imorgon. Det innebär att jag sedan har höstlov en vecka, wohoooo
 
Idag har jag varit på kalas till lillebror som fyller 20. Frågar mig själv när han blev 20 för jag är ju typ 18 än haha. Funderade faktiskt på det häromdagen, ibland känner jag mig som minderårig, speciellt när jag umgås med äldre. Då känner jag mig pytteliten. Men innerst inne känner jag mig som 35. Kan tycka att det är pinsamt när jag måste säga att jag "bara" är 21, men jag fyller ju åtminstone snart 22 ❀ Är det bara jag som känner så? 
 
 
 
klämmer in en gullig bild på Sandra och Grimm också 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow