201017

Har som sagt haft höstlov hela veckan, och därmed jobbat extra tis-tor. Så roligt, men igår vaknade jag SJUK. Antar att jag fått bobborna från jobbet eftersom flera där har varit/är sjuka. Att vara sjuk är det värsta jag vet. Börjar tycka så synd om mig själv, som en riktig karl haha.. Nu har jag då legat i sängen ett dygn och jag är r a s t l ö s. 
 
Längtar så himlagaletsuperduper-mycket efter att få flytta in i vår riktiga lägenhet, och jag är såå sugen på att se hur det blir med nya kakel och tapeter. Det första jag ska göra är att fixa om allt. Det riktigt kliar i fingrarna efter att få ordna och dona. Har varit påväg att nät-shoppa upp några hundringar under detta dygn men har lyckats hålla mig. Här ser ni inspirationen..
 
Duken är från IKEAs vinterkollektion, superfin som julduk.
En sjögräskorg har jag varit sugen på att köpa inte bara en eller två gånger, men det har aldrig blivit av. Tänkte ha toarullar i denna fööör ->
badrummet ska få sig en riktig piff! Vill ha nya, färgglada handdukar(HMhome) och ny badrumsmatta. Hyllan(ikea) på bilden skulle också passa jättebra!
Nyckelskåpet kommer från mio.se, mest för att det är praktiskt. Nu har vi ingenstans att ha nycklar och då är det kaos när man ska ha dom. 
Hissgardinen är från jotex. Skulle passa perfekt i vårt kök. Just nu finns där inga gardinstänger alls, men det ska bli ändring på det!
 
Måste även tipsa om dessa muggar från mio.se, de finns i två olika storlekar och i grått, rosa och blått mönster. Tycker dom är så GALET fina. Skulle köpa dom stora i våras (bästa temuggarna ska man få plats med minst 0,5L vatten i), men då var dom slut på mio här på Åland. Surt.. 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow