271017

Idag är det bästa dagen.
 
Imorse fick vi reda på att det är färdigt kaklat och att vi får flytta in SENAST på onsdag. HalleLUJAH. Jag har sedan suttit och svurit över en hemtenta, som jag hade förväntat mig att skulle vara konkret osv eftersom det är anatomi vi läser. Den var allt annat än konkret kan jag säga. De första 6 uppgifterna var ingen fara, men sen.... Nåja. Jag kämpade på i ungefär sex timmar, sen lämnade jag in och åkte till sväris på middag. 
 
Här är våra nya tapeter!! Vet faktiskt helt ärligt inte hur jag ska kunna hålla mig från att åka dit i helgen och börja fixa, men jag får väl helt enkelt tvinga mig själv att låta bli haha. 
 
Exakt som jag ville ha dom. ååååååhhhh
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow