GAGA: FIVE FOOT TWO

Jag tittar aldrig på film. Har alltid tyckt bättre om serier.. Men här om dagen såg jag dokumentären om Lady Gaga på Netflix, och shit vad den var bra! 
 
Man ser alltid bara skalet på kändisarna, och det är lätt att glömma bort att de också är människor med känslor. Lady Gaga kämpar dagligen med ångest, en höftskada hon haft i flera år, hon har just förlorat killen hon var förlovad med, hon är rädd för att hon aldrig kommer ha tid att skaffa barn och hon förlorade just en av sina närmsta vänner i cancer.
Hon är 30 år och det tog henne tills nu att trivas med sig själv. Nu går hon runt med bar överkropp om hon så vill det, hon struntar i vad folk säger samtidigt som hon verkligen lever för sina fans.
Hon är helt enkelt jäkligt mycket coolare och starkare än jag någonsin föreställt mig. Se filmen! Den heter ´Gaga: Five Foot Two´











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow