Planering

Planering är ju det bästa jag vet. Denna griffeltavla(från Ikea) var ju med andra ord ett av mina bästa köp. Jag gör om den varje söndag och vi ser varandras tider osv. Så sjukt smidigt! Mycket finare än en vanlig "familjekalender" också.
Hyllan under själva tavlan är även det enda stället i vårt hem där jag låter det vara kaos. Där ligger nycklar, solglasögon, kuvert, bankkort osv, för tillfället även pappas 55års present. 
 
 
 
Nu har min magnoliakvist slagit ut, det finns många knoppar kvar och jag vet inte hur många som faktiskt kommer slå ut. Men om cirka en vecka borde den vara som allra finast. 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow