BADRUM

Vårt nya badrum ser ut som att jag skulle ha designat det själv. Sjukt fint golv, stora vita kakel på väggarna och för att vara ett badrum i ett hyreshus är det inte bara fint, utan också ganska stort. 
 
MEN! Det absolut bästa med detta badrum ska jag nu berätta; det var första gången jag rakade benen och SÅG håren försvinna. Jag har tydligen alltid haft dåligt ljus i mina tidigare badrum för det här var verkligen sensation!! Vi har spottar på dimmer i hela taket. Ingen speciell lampa vid spegeln alltså, utan bara spottar. 
 
Det betyder ju inte bara att man får bra ljus och ser tydligt när man vill det, utan även att man kan dimra ner ljusen färdigt på kvällen så att när man stiger in där på morgonen behöver man inte få stråkastare i ansiktet. Vilken bra grej alltså. 
 
I vårt badrum saknas ännu tvättmaskin & torktumlare, som ska införskaffas såsmåningom :) 
 
Precis som jag gav ett nyårslöfte till mig själv att alltid ha snittblommor hemma(vilket har gått sisådär) så har jag bestämt mig för att alltid ha doftpinnar i badrummet. Det gör så himla mycket mer än man tror! Denna luktar rätt starkt, därav räckte det med tre pinnar i byttan. 
 
Tvålpump från H&M Home- dock har jag bytt själva pumpen från guld till en i silver 
 
 
Älskar att det inte är spegelskåp
 
Snygg förvaring till toalettrullar gör så himla mycket 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow